keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Amerikan paketista

Olen ollut aika puhki poikki väsyksissä. Joulun, uuden vuoden ja ristiäisten juhlaputkesta, flunssasta (tytön ja omasta), tytön itkukaudesta. On sula mahdottomuus, että olisin ehtinyt tehdä mitään "ylimääräistä". Vaatteita olisi kiva tehdä, toivottavasti joskus löytäisin siihen aikaa, joka ei olisi keneltäkään pois. Onneksi persoonallisia vaatteita saa myös tilaamalla. Kovin mieluinen essu on Merjan puodista.
Olen päättänyt olla maaliskuun loppuun talvilomalla stressistä ja turhista huolista ja murheista. Toivottavasti tännekin ehtii useammin.

5 kommenttia:

Merja kirjoitti...

Voi, sielläkö nyt itkettää. Vatsavaivojako?

Kiva että essu tuli perille, kuitenkin. Olen muuten juuri käynyt läpi kangasvarastoja.. ja miettinyt vauvakimonoidenkin tekoa. Katsotaan mitä saan aikaan.

virkattu lintu kirjoitti...

Jaksamista :)

Essu on tosi soma!

HeidiHelmiina kirjoitti...

Merja, juu vatsavaivat itkettävät. Tyttö on osoittautunut erittäin herkkävatsaiseksi. Harmittaa vietävästi, että pieni ehti itkeä niitä lopulta melkein kuukauden, ennen kuin tajusin mistä on kyse ja muutin omia syömisiä. Onneksi nyt elo on tasaantunut.

Paperisydän, kiitos. Nyt menee siis jo paremmin. Äitini ompeli minulle essumekkoja, kun olin vauva. Tässä essussa on jotain samaa. Tyttö tykkää katsella essua jo nyt, kun se roikkuu vaatekaapin ovessa.

Jonna kirjoitti...

Jaksamisia teille! Hyvä, että löytyi syyt vatsanpuruihin.

Vaatteita ehtii tehdä myöhemminkin, nauti nyt vaan vauvasta ja ihanasta ajasta.

HeidiHelmiina kirjoitti...

Jonna, kiitos. Mennään päivä kerrallaan tytöntahtisesti.